Onze reis door Indonesië - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Amanda Muntenaar - WaarBenJij.nu Onze reis door Indonesië - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Amanda Muntenaar - WaarBenJij.nu

Onze reis door Indonesië

Door: jimmyenamanda

Blijf op de hoogte en volg Amanda

03 November 2011 | Indonesië, Batavia

Lieve allemaal,

Nog 1 nachtje en het is zover!! Amanda en Jimmy gaan naar het land van hun voorouders! Wij zullen hier 2 maanden verblijven en 3 eilanden aandoen! we gaan naar Java, Bali en Nieuw Guinea. De moeder van Jimmy komt van Jayapura (Nieuw Guinea) en de vader van Amanda komt van Surabaya (Java). We zullen dan ook de tijd nemen om deze plekken te ontdekken. Wij hopen dat jullie af en toe meekijken met ons op deze site!!

De voorbereidingen zijn getroffen en de backpacks zijn gepakt! Met name de backpack van Amanda doet menig mens denken aan de scene van Sam met Frodo op zijn rug! De arme backpack heeft het zwaar te verduren met Amanda achterop!

Morgen is de eerste stop Hong Kong!! We zullen daar een stop-over maken van 2 uur om daarna door te reizen naar Jakarta!! Zodra wij daar zijn zullen wij onze eerste indrukken op deze site proberen te zetten!!

Dikke kus,

Amanda en Jimmy

• 04 November 2011 - 17:11

Pa Rob-mama Leny:

Lieve wereldreizigers,

Wat was het mooi jullie blije gezichten te zien bij het uitzwaaien op Schiphol. Ja met zo'n boeiende reis in't vooruitzicht kan dat ook niet anders.
    Wij hier achterblijvers reizen met jullie mee in gedachten en hopen natuurlijk dat jullie "onwijs" genieten en zien uit naar de eerste indrukken.
    Heeeeel veel liefs en knuffels.

• 05 November 2011 - 17:40

Gladys:

Jammer dat we jullie niet konden uitzwaaien, maar heb wel de hele tijd aan jullie gedacht. Ben echt blij, dat jullie ook naar Hollandia gaan. Oh Jimbo, ben je vergeten iets naar me toe te sturen, tolol????!!!!!!
    Dikke knuf, have fun

• 05 November 2011 - 19:00

Ellen Muntenaar:

Dag indo reizigers,
    Het gaat nu echt spannend worden..we volgen jullie.
    Liefs,van ons,Ellen

• 07 November 2011 - 10:51

Karel, Maggy En Jagg:

hallo jongelui,

geniet van alles wat jullie ondernemen en schrijf alles op want je vergeet het zo gemakkelijk. Geniet van het weer en de omgeving. Doe de Papua's de groeten van Maggy. Wel jammer dat jullie niet naar FakFak kunnen, maar ach het is zo. Wij volgen jullie met gemengde gevoelens, wij hadden dit ook graag gedaan. Have a lot of fun en joy.

• 08 November 2011 - 10:14

Lindsay:

Hele fijne reis! Geniet ervan.
    Ben benieuwd naar jullie avonturen, ik zal het in de gaten blijven houden.

Liefs xx Lindsay

• 08 November 2011 - 20:03

P&E:

Amanda en Jimmy,

Geniet, geniet en nogmaals geniet van alle prachtige dingen die jullie samen mogen gaan meemaken.
    Wij wensen jullie een schitterende tijd toe en dank jullie wel dat we jullie reis via de blog kunnen volgen.

Nogmaals veel plezier !!!

Dikke poen