USA EAST - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Amanda Muntenaar - WaarBenJij.nu USA EAST - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Amanda Muntenaar - WaarBenJij.nu

Door: Jimmy&Amanda

Blijf op de hoogte en volg Amanda

31 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Lieve familie en vrienden,

Toen wij net terug kwamen vanuit Indonesië kregen wij al direct de vraag: waar gaat de volgende reis naartoe?
Eerlijk gezegd hadden wij hier nog geen idee van. Indonesië was een grote droom die voor ons beide uitkwam, het land waar onze voorouders vandaan komen.
Na een aantal maanden werken, weer terug met de bekende mensen om je heen..begon de vraag toch weer te borrelen.. waar gaan we heen? Waar gaan we voor sparen?
Hoelang kunnen we weg?
In ieder geval wisten we dat we 2 maanden op reis wilden, rond dezelfde periode.
Jimmy wou dolgraag naar Alaska. Het liefst in een hutje in sneeuw tussen de wilde beren. Nou, mij niet gezien! Ik wou dolgraag naar Zuid-Amerika, verder Spaans leren en exotische cultuur opnieuw beleven!

Dit ging het dus niet worden, 2 totaal verschillende ideeën!
Zo langzamerhand kwam het idee om mijn familie in Florida na 5 jaar weer eindelijk op te zoeken! Dat lijkt me ontzettend leuk zei Jimmy, maar niet iets voor 2 maanden.
Waarom plakken we er niet een mooie reis aan vast?....en zo ontstond het idee om naar de USA te gaan.

De planning is als volgt:

Orlando – Daytona – New Orleans – Memphis – Nashville – Smokey Mountains – Washington – Atlantic City – Niagra Falls – Toronto – New York

Deze route hebben we gekozen voor de prachtige muzieksteden zoals New Orleans en Memphis. Het binnen land met de prachtige natuurparken zoals de Smokey Mountains (ja Jimmy krijg je misschien toch nog je beren te zien
Wat hebben we hier een zin in! Familie zien…Steden, muziek, natuur en nog even shoppen in New York!

Amerika is groot, en er is nog veel meer te zien dan dit.. maar… laten we eerst hier maar eens mee beginnen ;)

Dit keer dus geen kakkerlak verhalen en een Borobodur bezoek met 55 graden!;)

Veel lees plezier!!! Dikke Knuf Jimmy&Amanda

• 31 Oktober 2012 - 12:45

Ellen En Diane:

Heey Amanda en Jimmy,
    Wat een mooi reis gaan jullie tegemoet....nu de laatste voorbereidingen en het pleziert daarin......we reizen met jullie mee door jullie reisverhalen te lezen!
    Lieve knuffel van ons,Diane en Ellen

• 01 November 2012 - 09:28

Manja:

lieve Jimmy en Amanda,

geniet van deze prachtig mooie reis, we denken aan jullie!
    liefs manja, charles, samuel en joshua

• 01 November 2012 - 22:51

Rob En Lenie:

Lieve schatten,
    Jullie vanmorgen uitgezwaaid, allemaal nog kleine slaapoogjes. Gelukkig dat er geen vertraging was wegens "Sandy". Nu weten we even niets maar hopenlijk gaat alles goed en komen jullie veilig en wel in Washington en Orlando aan. We hopen gauw iets te vernemen over de reis ea. Doe de familie daar de lieve groeten van ons en geniet ja.. van al het moois en mischien minder moois wat jullie tegenkomen. Het zijn indrukken voor het leven.
    Dikke knuffels, pa Rob en ma Lenie

• 03 November 2012 - 17:50

Lynnette:

Heey amanda en jimmy,
    Heel veel plezier in amerika en ik hoop dat jullie inmiddels al veilig zijn aangekomen!
    Liefs, Lynnette

• 03 November 2012 - 21:45

Elles:

Hey amanda en jimmy. ik volg jullie nu al hoor. geniet van jullie reis.
    kus elles

• 05 November 2012 - 16:33

Gladys:

Hey schatjes,

stoere auto hoor, geniet er maar van want hier zul je het moeten doen met mijn oude Ka'tje. Hij is bovendien zó groot dat je zelfs een levensgrote Dolly voor me mee kunt nemen haha!!! Ik verheug me op jullie reisverslagen. Geniet van alles wat op jullie pad komt.....ik lees van jullie!
    Dikke knuffel mama

• 06 November 2012 - 14:19

Pa:

Maak er maar weer een hele mooie reis van en laat ons genieten van al de verhalen die jullie gaan schrijven/vertellen.

• 10 November 2012 - 11:31

Inge Overeijnder:

Hoi Jimmy & Amanda,

natuurlijk worden we door Rob & Lenie op de hoogte gehouden, maar jullie eigen verslagen te lezen geeft het gevoel dat je "meereist". Mijn droom is altijd nog eens Amerika en dan vooral New York te bezoeken, lijkt nog niet zo maar te gebeuren, dus ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen. Kijk er weer naar uit.

Wees voorzichtig en geniet vooral, Liefs Inge

• 11 November 2012 - 13:27

Sven En Charis:

We denken aan jullie! Ennuh...waar blijft het volgende verslag? ;-)

Dikke kus van ons

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Lieve familie en vrienden,

Hoelang kunnen we weg?

Dit ging het dus niet worden, 2 totaal verschillende ideeën!

De planning is als volgt:

Dit keer dus geen kakkerlak verhalen en een Borobodur bezoek met 55 graden!;)

Veel lees plezier!!! Dikke Knuf Jimmy&Amanda